گل تنها
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:[e,,n], توسط (elone)$ |

 

 
من منتظرت شدم ولي در نزدي

بر زخم دلم گل معطر نزدي

گفتي كه اگر شود مي آيم اما

مرد اين دل و آخرش به او سر نزدي

من چه كنم خيال تو منو رها نمي كنه

اما دلت به وعده هاش يه كم وفا نمي كنه

من نديدم كسي رو كه مثل تو موندگار باشه

آدم خودش رو كه تو دل اينجوري جا نمي كنه

 

به او بگویید دوستش دارم با صدایی آهسته ، آهسته تر از

صدای بال پروانه ها

به او بگویید دوستش دارم با صدایی بلند ، بلند تر از

صدای پرواز کبوتران عاشق

به او بگویید دوستش دارم با هیچ صدایی، چون فریاد دوستت دارم

نیاز به صدای بلند یا کوتاه ندارد

فریاد دوستت دارم را میتوان با تپش یک قلب به تمام جهانیان رساند

پس بزار بدون هیچ شرمی بگویم دوستت دارم

 

 



نظرات شما عزیزان:
سلام احسان جان وب قشنگی داری موفق بشی به وب منم سربزنی ممنون میشم

پاسخ:اومدممممممممممممم


ساعت20:52---1 اسفند 1391
گاهی گمان نمی کنی ولی می شـــود



گاهی نمی شود که نمــی شــــــــــــود



گاهی هزار دوره دعا بی اجابت اســـت



گاهی نگفته قرعه به نام تو می شـــود



گاهی گدایٍ گدایی و بخت یار نیســـت



گاهی تمام شهر گدای تو می شـــــــود.

.

.

.

.

.هرچه زیبایی و خوبی که دلم تشنه ی اوست!مثل گل،صحبت دوست

.

.

.

پاسخ:آقا مسعود خیلی خوش حال شدم به ما هم سرزدین !!!


j..r
ساعت0:28---6 بهمن 1391
اولان کفون؟؟


پاسخ :ممنون


فرهاد
ساعت17:19---5 بهمن 1391
سلام



گاهی دلم برای خودم تنگ میشود

گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود

گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ی قلبم میگیرد

گاهی آرزو میکنم ای کاش دلی نبود تا تنگ شود

تا خسته شود

تا بشکند...
پاسخ: ممنون


پسر آجری
ساعت12:40---4 بهمن 1391
این موهبت الهی ست صبح چشم بگشایی و یادت بیاید ، دوستی داری آبی تر از آسمان ، زلالتر از شبنم و روشنتر از صبح . . .




آیتک
ساعت21:46---3 بهمن 1391
احسان داداش آلزایمر گرفتی به این آپت که نظر داده بودم

ولی بازم میگم عالیییییییییییییییییییی بودپاسخ:آره به خدا


j..r
ساعت12:11---3 بهمن 1391


Sajad
ساعت7:07---3 بهمن 1391
سلام داداش خوبي،احسان امشب ميخوام باهات اس بازي کنم!!!ساعت11منتظرم فدات

ووووروجک جووون ◕ ‿-
ساعت10:30---2 بهمن 1391
very beautiful

آیتک
ساعت21:32---1 بهمن 1391
سلام خوبی بازم دم مرام تو گرم بابا

خیلی وقته سر نزده بودیا

شعرهای قشنگی بودن خیلی دوست داشتم

بازم سربزن نری یه ماه دیگه بیاییاپاسخ:خوش حال شدم سرزدی


سارا
ساعت21:23---1 بهمن 1391
چقدر دلم میخواهد نامه بنویسم....



تمبر و پاکت هم هست....



و یک عالمه حرف....



کاش کسی جایی منتظرم بود....
پاسخ:خوش حال شدم سرزدی


ساعت18:35---1 بهمن 1391
میرداماد عصاره ی تمام مهربانی ها را می گیرم





و از آن فرشته ای می سازم همچون “خودت”








زودی بودو بیا

پاسخ: چه عجب خوش اومدی خوش حال شدم


j..r
ساعت17:07---1 بهمن 1391
شَبــــ کِــہ میرِسَـــد

کِتآبِــــ دِلَــــم رآ وَرَق مـے زَنَــم

وَ روُزهآ بـــے تُـــو بُودَטּ رآ

شُمآرِہ مــے کُـــــنَم

اِے کآش مِــــــثلِ قآصِدَکــــ

عآشِـــــق بُودے

وُ اَحـــــوآلِ دِلَـــــم رآ

مـــے پُرسیــــدے..


امیر
ساعت19:37---30 دی 1391
سلام گلم چطوری پسورد اونو بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.